جدول (۲-۳) پیوستار استراتژی بازاریابی ……………………………………………………………………………………۴۰
جدول (۳-۱) سوال های مربوط به آزمون فرضیات تحقیق ……………………………………………………………..۵۹
جدول (۳-۲) آلفای محاسبه شده فرضیه ها و پرسشنامه …………………………………………………………………۹۲
جدول (۴-۱) توزیع فراوانی سن پاسخ دهنده گان……… ………………………………………………………………..۹۴
جدول (۴-۲) توزیع فراوانی تحصیلات پاسخ دهنده گان………………………………………………………………..۹۵
جدول (۴-۳)توزیع فراوانی نحوه ارتباط پاسخ دهنده گان با گمرک …. ……………………………………………۹۶
جدول (۴-۴)توزیع فراوانی میزان ارتباط پاسخ دهنده گان با گمرک ………………………………………………۹۷
جدول (۴-۵) آمار توصیفی فرضیات اصلی تحقیق………………………………………………………………………..۹۸
جدول (۴-۶) آمار توصیفی فرضیات فرعی تحقیق………………………………………………………………………..۹۹
جدول (۴-۷) نتایج حاصل از تجریه و تحلیل آماری فرصیه اصلی (۱)……………………………………………۱۰۱
جدول (۴-۸)کای دو محاسبه شده برای فرصیه اصلی (۱)…………………………………………………………….۱۰۱
( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
جدول (۴-۹) نتایج حاصل از تجریه و تحلیل آماری فرصیه فرعی (۱-۱)……………………………………….۱۰۲
جدول (۴-۱۰) کای دو محاسبه شده برای فرصیه فرعی (۱-۱)……………………………………………………..۱۰۲
جدول (۴-۱۱) نتایج حاصل از تجریه و تحلیل آماری فرصیه فرعی (۱-۲)……………………………………..۱۰۳
جدول (۴-۱۲) کای دو محاسبه شده برای فرصیه فرعی (۱-۲)……………………………………………………..۱۰۳
جدول (۴-۱۳) نتایج حاصل از تجریه و تحلیل آماری فرضیه فرعی (۱-۳)……………………………………..۱۰۴
جدول (۴-۱۴) کای دو محاسبه شده برای فرصیه فرعی (۱-۳)……………………………………………………..۱۰۴
جدول (۴-۱۵) نتایج حاصل از تجریه و تحلیل آماری فرضیه اصلی (۲)…………………………………………۱۰۵
جدول (۴-۱۶) کای دو محاسبه شده برای فرصیه اصلی (۲)…………………………………………………………۱۰۵
جدول (۴-۱۷) نتایج حاصل از تجریه و تحلیل آماری فرضیه فرعی( ۲-۱)……………………………………..۱۰۶
جدول (۴-۱۸) کای دو محاسبه شده برای فرصیه فرعی (۲-۱)……………………………………………………..۱۰۶
جدول (۴-۱۹) نتایج حاصل از تجریه و تحلیل آماری فرضیه اصلی (۳)…………………………………………۱۰۷
جدول (۴-۲۰) کای دو محاسبه شده برای فرصیه اصلی (۳)…………………………………………………………۱۰۷
جدول (۴-۲۱) نتایج حاصل از تجریه و تحلیل آماری فرضیه فرعی( ۳-۱)……………………………………..۱۰۸
جدول (۴-۲۲) کای دو محاسبه شده برای فرضیه فرعی( ۳-۱)……………………………………………………..۱۰۸
فهرست جدول ها صفحه
جدول (۴-۲۳) نتایج حاصل از تجریه و تحلیل آماری فرضیه فرعی( ۳-۲)……………………………………..۱۰۹
جدول (۴-۲۴) کای دو محاسبه شده برای فرضیه فرعی( ۳-۲)……………………………………………………..۱۱۰
جدول (۵-۱) شرح فرضیه ها با مقدار کای دو و سطح معناداری محاسبه شده و نتیجه فرضیه…………….۱۱۲
فهرست نمودارها صفحه
نمودار (۱-۱) مدل رضایت زیتامل………………………………………………………………………………………………..۹
نمودار (۱-۲) مدل مفهومی تحقیق………………………………………………………………………………………………۱۰
نمودار (۲-۱) ضرورت توجه به کیفیت خدمات …………………………………………………………………………..۳۳
نمودار (۲-۲) رابطه بازار گرایی و کیفیت خدمات ……………………………………………………………………….۳۴
نمودار (۲-۳) کیفیت خدمات منجر به سود می شود …………………………………………………………………….۳۷
نمودار (۲-۴) ارتباط بین کیفیت ارتباط و مفاهیم مرتبط ………………………………………………………………..۴۱
نمودار (۲-۵) نقشهای سه گانه کارکنان خدماتی ………………………………………………………………………….۴۳
نمودار (۲-۶) ساختار فرایند نظام کلی خدمات رضامندی مشتری …………………………………………………..۵۲
نمودار (۲-۷) گردش کاری در گمرکات تجاری ………………………………………………………………………….۷۳
نمودار (۲-۸) مدل رضایت زیتامل …………………………………………………………………………………………….۷۴
نمودار (۴-۱) درصد توزیع سنی پاسخ دهنده گان…………………………………………………………………………۹۵
نمودار (۴-۲) درصد فراوانی تحصیلات پاسخ دهنده گان……………………………………………………………….۹۶
نمودار (۴-۳) درصد فراوانی نحوه ارتباط پاسخ دهنده گان با گمرک ………………………………………………۹۷
نمودار (۴-۴) درصد فراوانی میزان ارتباط پاسخ دهنده گان با گمرک ……………………………………………..۹۸
فهرست شکل ها صفحه