۲۰۰۹
استفاده کنندگان نت بوک
کیفیت، عملکرد، سهولت حمل، جذابیت، سهولت استفاده، رضایت مشتری
موفقیت محصولات جدید شدیدا به سطح رضایت مشتری بستگی دارد.
Soderlund& Rosengren
۲۰۱۰
اعضای پانل یک شرکت تحقیقات بازار
رضایت مشتری،کیفیت تکنیکالی خدمات،خوشحالی/عدم خوشحالی کارکنان
تاثیر عواطف کارکنان بر رضایت مشتری به سطح تکنیکالی خدمات بستگی دارد.در واقع رضایت مشتری زمانی حاصل می شود که کیفیت تکنیکالی خدمات خوب باشد.
Zhao et al
۲۰۱۱
استفاده کنندگان از خدمات موبایل در چین(۱۰۰۰ نفر)
کیفیت خدمات، عدالت، رضایت خاص معامله، رضایت تراکمی، تداوم خرید
سه بعد از کیفیت خدمات (کیفیت تعامل،کیفیت محیط وکیفیت خروجی) تاثیرات مثبت و معنا داری بر رضایت اضافی دارد،در حالیکه یک بعد از کیفیت (کیفیت تعامل)،تاثیر مثبت و معنا داری بر رضایت خاص مبادله دارد.
Steven et al
۲۰۱۲
صنعت هوایی امریکا
خدمات مشتری، رضایت، سودآوری، سهم بازار، تمرکز
در صنعت مورد مطا لعه ، در بازارهای متمرکزسود بدون افزایش رضایت ،افزایش می یابد.
Howat & Assaker
۲۰۱۲
مشتریان دائمی سه استخر عموی در استرالیا(۹۶۱ مشتری)
رضایت،کیفیت درک شده،ارزش درک شده،خدمات اصلی،خدمات ثانویه،کارکنان،سهولت عرضه،وفاداری
رضایت به طور کامل تاثیر کیفیت درک شده و ارزش درک شده را بر وفاداری، تعدیل می کند.
درخشان
۱۳۸۴
کاربران سازمانی و غیر سازمانی کتابخانه مرکزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور
ابعاد سروکوال،کیفیت خدمات مورد انتظار،کیفیت درک شده
وجود اختلاف بین سطح موجود و سطح مطلوب کیفیت خدمات
کاظم پور
۱۳۸۵
کتابخانه مرکزی دانشگاه فنی مهندسی دولتی شهر تهران
کیفیت خدمات،رضایت،کیفیت ادراک شده
کتابخانه های مذکور در فراهم آوردن ابزارهای دسترسی به اطلاعات ،عملکرد نسبتا موفقی داشته اما در مقابل فضای کتابخانه ها بخصوص برای فعالیتهای گروهی ،کیفیت نسبتا پایینی دارند.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
میر غفوری و مکی
۱۳۸۶
کتابخانه های دانشگاه یزد
کیفیت مورد انتظار،کیفیت ادراک شده،ابعاد سروکوال
سطح کیفی خدمات کتابخانه های یزد در حد مطلوب نیست و میان انتظارها وادراک مصرف کنندگان شکاف وجود دارد و این شکاف در ابعاد دسترسی به اطلاعات و کنترل شخصی ،عمیق تر است.