۶-۵ پیشنهادات مدیریتی……………………………………………………………………………………………………………۲۰۹
۷-۵ پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده………………………………………………………………………………………….۲۱۰
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
۸-۵ محدودیت های تحقیق…………………………………………………………………………………………………………۲۱۱
منابع و مآخذ
الف- منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………………….۲۱۲
ب- منابع لاتین…………………………………………………………………………………………………………………………..۲۱۵
پیوستها………………………………………………………………………………………………………………………………………۲۱۹
فهرست نمایشگرها
عنوان……………………………………………………………………………………………………………………………………….صفحه
نمایشگر۱-۱: مدل مفهومی تحقیق…………………………………………………………………………………………………۱۲
نمایشگر۱-۲: مزایای نام تجاری……………………………………………………………………………………………………..۳۸
نمایشگر۲-۲: منشور هویت نام تجاری……………………………………………………………………………………………۴۲
نمایشگر۳-۲: تصویر ذهنی از نام تجاری…………………………………………………………………………………………۴۴
نمایشگر۴-۲ استراتژی برای نام تجاری…………………………………………………………………………………………..۵۳
نمایشگر۵-۲ روش های نامگذاری…………………………………………………………………………………………………..۵۶
نمایشگر۶-۲ راهبرد محصول- نام تجاری………………………………………………………………………………………..۵۸
نمایشگر۷-۲ راهبرد دامنه- نام تجاری……………………………………………………………………………………………۶۱
نمایشگر۸-۲ راهبرد چتر- نام تجاری……………………………………………………………………………………………..۶۳
نمایشگر۹-۲ راهبرد منبع- نام تجاری…………………………………………………………………………………………….۶۵
نمایشگر۱۰-۲ راهبرد حمایت- نام تجاری………………………………………………………………………………………۶۶
نمایشگر۱۱-۲ مدل مورد استفاده پایان نامه اشکان نژاد………………………………………………………………..۱۰۶
نمایشگر۱۲-۲ مدل مورد استفاده پایان نامه کردرستمی………………………………………………………………..۱۰۷
نمایشگر۱۳-۲ مدل مورد استفاده پایان نامه جلالی……………………………………………………………………….۱۱۰
نمایشگر۱۴-۲ مدل مورد استفاده پایان نامه جباری………………………………………………………………………۱۱۳
نمایشگر۱۵-۲ مدل مفهومی توسعه نام تجاری در صنعت هتلداری…………………………………………………۱۲۲
نمایشگر۱۶-۲ مدل مفهومی تحقیق دیوید جیمز…………………………………………………………………………..۱۲۳
نمایشگر۱-۳ مدل مفهومی تحقیق حاضر………………………………………………………………………………………۱۳۳
نمایشگر۲-۳ مولفه ها و سوالات تحقیق………………………………………………………………………………………..۱۳۷
نمایشگر۳-۳ آزمون اعتبار متغییر های تحقیق……………………………………………………………………………..۱۴۳
نمایشگر۱-۴ توزیع فراوانی متغییر سن پاسخ دهندگان…………………………………………………………………۱۵۳
نمایشگر۲-۴ درصد توزیع فراوانی متغییر سن پاسخ دهندگان……………………………………………………….۱۵۴
نمایشگر۳-۴ خلاصه آزمون ANOVA برای سطوح مختلف سن پاسخ دهندگان……………………………..۱۵۵
نمایشگر۴-۴ خلاصه آزمون تعقیبی توکی برای نشان دادن اختلاف سطوح مختلف سن به صورت دو به دو…………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۵۵
نمایشگر۵-۴ توزیع فراوانی متغییر تحصیلات……………………………………………………………………………….۱۵۶
نمایشگر۶-۴ درصد توزیع فراوانی متغییر تحصیلات……………………………………………………………………..۱۵۷
نمایشگر۷-۴ خلاصه آزمون ANOVA برای سطوح مختلف تحصیلات………………………………………………۱۵۸
نمایشگر۸-۴ توزیع فراوانی متغییر جنسیت………………………………………………………………………………….۱۵۹
نمایشگر۹-۴ درصد توزیع فراوانی متغییر جنسیت………………………………………………………………………..۱۵۹
نمایشگر۱۰-۴ میانگین و انحراف معیار نمرات نگرش مصرف کننده در جوامع مختلف( مردو زن)……..۱۶۰
نمایشگر۱۱-۴ خلاصه آزمون t برای سطوح مختلف جنسیت( مرد و زن)…………………………………………۱۶۰
نمایشگر۱۲-۴ توزیع فراوانی متغییر درآمد پاسخ دهندگان……………………………………………………………۱۶۱
نمایشگر۱۳-۴ درصد توزیع فراوانی متغییر درآمد پاسخ دهندگان…………………………………………………۱۶۲
نمایشگر۱۴-۴ خلاصه آزمونANOVA برای سطوح مختلف درآمد………………………………………………….۱۶۳
نمایشگر۱۵-۴ مقایسه برند هانی………………………………………………………………………………………………….۱۶۳
نمایشگر۱۶-۴ مقایسه برند تیکا…………………………………………………………………………………………………..۱۶۴
نمایشگر۱۷-۴ مقایسه برند الیکا………………………………………………………………………………………………….۱۶۴
نمایشگر۱۸-۴ مقایسه برند مائده…………………………………………………………………………………………………۱۶۴
نمایشگر۱۹-۴ فرضیه آماری برای آزمون فریدمن………………………………………………………………………….۱۶۵
نمایشگر۲۰-۴ اولویت بندی شاخص ها…………………………………………………………………………………………۱۶۶