دانشگاه آزاد اسلامی
واحد کرمانشاه
دانشکده تحصیلات تکمیلی
گروه آموزشی مدیریت بازرگانی
پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A.) مدیریت بازرگانی
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
گرایش مالی
عنوان:
مطالعه تاثیر فروشگرایی و استراتژی بازاریابی بر عملکرد (مطالعه موردی: بانک تجارت شهر کرمانشاه)
استاد راهنما:
دکتر سید رضا حسنی
نگارنده:
حسن محمدی نور
شهریور ۱۳۹۴
سپاسگزاری
شکر و سپاس پروردگار بی همتا را که با نامش آغاز شد و با یادش ادامه یافت و با لطفش به انجام رسید. اکنون که نگارش این پایان نامه به پایان رسیده، شایسته است از کمکهای بزرگوارانی که مرا در انجام امر یاری نموده اند، تشکر نمایم، از جناب آقای دکتر سید رضا حسنی که راهنمایی این پایان نامه را به عهده گرفتند کمال تشکر را دارم.
در نهایت تشکرم تقدیم به تنهایی است که دلم هوای تنهاییش را می کند و هوای دلم به دنبال تنهایش سیر می کند.
تقدیم :
کلمات قادر نیستند مراتب سپاس و قدردانی مرا از مقام پدر و مادر بیان کنند،
ولی ناگزیر، از واژه ها مدد میگیرم تا گوشه ای از احساساتم را به گوششان برسانم:
پدر و مادر عزیزم، هرگز نیکیها و فضیلتهایتان را فراموش نمیکنم
و پیوسته وامدار مهر بی پایان شما هستم.
تقدیم به پدر فداکار و مادر مهربان
فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱
فصل یکم: کلیات پژوهش
مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………….۳
بیان مساله ………………………………………………………………………………………………………………………..۴
۱-۳) اهمیت موضوع پژوهش………………………………………………………………………………………………………….۶
۱-۴) اهداف پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………۶
۱-۵) فرضیه های پژوهش………………………………………………………………………………………………………………..۶
۱-۶) بیان متغیرهای مورد بررسی در قالب یک مدل مفهومی………………………………………………………………..۷
۱-۷) قلمرو پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………۷
۱-۸) شرح مفاهیم و اصطلاحات……………………………………………………………………………………………………..۸
۱-۸-۱) تعاریف مفهومی………………………………………………………………………………………………………………..۸
۱-۸-۲) تعاریف عملیاتی……………………………………………………………………………………………………………….۹
فصل دوم: ادبیات پژوهش
۲-۱) مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۱
۲-۲)مبانی نظری…………………………………………………………………………………………………………………………۱۱
۲-۲-۱) بازارگرایی……………………………………………………………………………………………………………………..۱۱
۲-۲-۱-۲) تاریخچه بازارگرایی…………………………………………………………………………………………………….۱۶
۲۲-۲-۱-۳) پیشایندهای و پسایندهای بازارگرایی……………………………………………………………………………۱۸
۲-۲-۱-۳-۱) سازه بازارگرایی …………………………………………………………………………………………………….۱۹
۲-۲-۱-۳-۲)پیامدها یا پسایندهای بازارگرایی ……………………………………………………………………………….۲۰